SKOLEVISIONER ApS
CVR: 30535421 APS Stiftet 23.10.2008 Status: AKTIV Reklamebeskyttet
-
Regnskab
-
Stamdata
-
SKOLEVISIONER ApS
-
CVR-nummer30535421
-
Kontakt
-
Registreret kapital375.000 DKK
-
TegningsregelSelskabet tegnes af en direktør.
-
Branchekode
-
Selskabets formålSelskabets formål er at udvikle, markedsføre og drive løsninger, der hjælper institutioner, virksomheder og organisationer, samt fællesskaber og andre relationelle grupperinger af personer, med at indsamle og dele viden om, samt danne overblik over, relationer, trivsel og klima/miljø/kultur mellem mennesker, for derigennem at kunne udvikle relationerne, trivslen og klimaet/miljøet/kulturen. På den måde medvirker selskabet til at forbedre menneskers fællesskaber og livskvalitet.
-
Antal ansatte7 Medarbejdere (5 årsværk, April 2024)
-
ProduktionsenhederSkolevisioner afd. Silkeborg+1 flere… Skjul
P-nr.: 1016742453
c/o adresse: Bakkevænget 81, 8600 Silkeborg, DK
SKOLEVISIONER ApS
P-nr.: 1014833745
c/o adresse: Ellemosen 3, 8680 Ry, DK
-
-
Ledelse
Direktører Vis direktørhistorik
Bestyrelse Vis bestyrelseshistorik
-
Ejere
Legale ejere Vis ejerhistorik
-
DU JARDIN HOLDING ApS
8600 Silkeborg, DKEjerandel: 100%
Reelle ejere (registreret på cvr.dk)
-
Lars du Jardin Nielsen
Ejerandel: 100%
Ultimative ejere (genereret af ownr.dk)
-
-
Revision
Regnskabsperiode
-
Første regnskabsperiode: 23-10-08 til 30-06-09Regnskabsår: 01.07 til 30.06
Revisor
- Revisionspligt er fravalgt - ingen revisor
-
-
Tidslinje
Bestyrelsesmedlem tiltrådt Se tidslinje (32)
Bestyrelsesmedlem: Marie Caroline Wittendorff du Jardin NielsenDato: 08.11.2022Registreringsdato: 08.11.2022Direktører tiltrådt Se tidslinje (32)
Direktør: Michael Viskum +1 flere…Dato: 10.03.2021Registreringsdato: 10.03.2021
ResuméEt resumé for virksomhedenRegnskaber og udviklingSammenlign nøgletal over tidHistorikDirektør, Bestyrelses og Adressehistorik
Informationerne vist på denne side indeholder data, som benyttes i henhold til vilkår for brug af danske offentlige data. Læs mere her:
Hvorfor vises mine oplysninger?