Selskabet med i lommen

Nemvirk simplificerer kommunikation, dataindsamling og administration i jeres
selskab - mellem ejere, ledelse, medarbejdere og rådgivere.

Giv dine rådgivere adgang til selskabet og hinanden

Inviter selskabets rådgivere indenfor kredsen og styrk administrationen af dit selskab. Rådgiveren får herved værdifuld indsigt i selskabet og mulighed for at korrespondere med selskabets øvrige rådgivere.

Prøv nu

Sikker kommunikation og deling af dokumenter i Data Room

Vi har skabt et sikkert og trygt Data Room til dig og dine rådgivere, hvor I frit kan dele dokumenter, oprette tjeklister og korrespondere med hinanden, alt sammen forankret til selskabet. Dette sikre at informationerne følger selskabet og ikke de enkelte deltagere i samtalen.

Dataudvekslingen er SSL/TLS-krypteret, så I kan være sikker på ingen andre kigger med.

Prøv nu

Flere ejere – samme administrative overblik

Samle selskabets vigtige dokumenter, medarbejderinformationer og selskabsdata et sted én gang for alle.

ownr sikre jer det samme administrative overblik, for at sikre en smidig håndtering af virksomhedens indberetningsfrister, dets medarbejdersansættelsesforhold og meget mere. Alt sammen med fokus på gnidningsfri deling af oplysningerne ejerne og virksomheds rådgivere i mellem.

Prøv nu

Lav ændringer i dine selskaber med ét klik

Vi har strømlinet processen ved ajourføring af selskabsoplysninger.
Den formelle registrering og opdatering af selskabets stamdata og ledelse håndteres af vores advokatpartner til Danmarks skarpeste pris.

Prøv nu

Hold dit selskab ajour og glem ikke de vigtige frister og pligter

Foretage et Selskabstjek™ af din virksomhed og få overblik over de ting du skal have styr på, eller en bekræftelse på at alt er som det skal være.
Selskabstjekket følger dit selskab igennem hele dets livscyklus og tilpasser sig selskabets udvikling.

Prøv nu

Samle logins ét sted

Vi har gjort det nemt for dig at holde styr på adgangen til selskabets forskellige IT-systemer. Tilknyt selskabets IT-systemer, så kan hele virksomhed få glæde af dem.

Prøv nu

Ajour illustration

Ajour, helt enkel

Ved brug af CVR-data, følger vi i dag med i alle danske virksomheder og tilknyttede personer. Det betyder at vi ved besked, det øjeblik et forhold ændrer sig hos en af dine kunder, leverandører eller ligene.

Denne viden anvendes i Ajour™ til at give dig indsigt i præcis de virksomheder, du ikke længere har ajourførte oplysninger på, så du har mulighed for at reagere på denne viden. Dette kan, udover at sikre en løbende ajourføring af din kundekendskabsproces mv., tjene til at styrke relationen til kunden, reagere overfor en leverandør mm. - idet du kan handle på de nye forhold med det samme.

Sikker kommunikation og deling af dokumenter i Data Room

Vi har skabt et sikkert og trygt Data Room til dig og dine rådgivere, hvor I frit kan dele dokumenter, oprette tjeklister og korrespondere med hinanden, alt sammen forankret til selskabet. Dette sikre at informationerne følger selskabet og ikke de enkelte deltagere i samtalen.

Dataudvekslingen er SSL/TLS-krypteret, så I kan være sikker på ingen andre kigger med.

Prøv nu

Klient onboarding (KYC)

Samle selskabets vigtige dokumenter, medarbejdennformationer og selskabsdata et sted én gang for alle.

ownr sikre jer det samme administrative overblik, for at sikre en smidig håndtering af virksomhedens indberetningsfrister, dets medarbejdersansættelsesforhold og meget mere. Alt sammen med fokus på gnidningsfri deling af oplysningerne ejerne og virksomheds rådgivere i mellem.

Bliv kontaktet

Accepter cookies

Her på sitet bruger vi cookies i forbindelse med bl.a. trafikmåling, for at kunne udvikle bedre og mere målrettede brugeroplevelser. Ved at benytte sitet accepterer du brugen af cookies. Læs mere om cookies her.